اس ام اس های بسیار جدید با موضوع شارژ رایتل
اس ام اس های زیبا و متن و جملات زیبا
اس ام اس های بسیار جدید با موضوع شارژ رایتل
جمعه 26 تير 1394برچسب:, ساعت 22:33 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )
عمس پست

خواستم برایت هدیه بگیرم گل گفت: که مرا بفرست که مظهر زیباییم برگ گفت: که مرا بفرست که مظهر ایستادگی ام بید گفت: که مرا بفرست که مظهر ادبم که همیشه سر به زیر دارم به فکر فرو رفتم و سرم را به زیر انداختم به ناگاه قلبم را دیدم که بهترین چیز در زندگیم هست به ناگه فریاد زدم که قلبم را می فرستم چون او خود زیباست، مظهر ایستادگیست سربه زیرو با نجابتست تولدت مبارک دسته عزاداري تركا بنزين موتور برقشون تموم ميشه با دسته عزاداري ميرن پمپ بنزين از ترکا مي پرسن به مادر امام زمان چي ميگن؟ ميگه: بستگي داره اگه پايين شهري باشه، ننه حجت. اگه وسط شهري باشه مامان مهدي. اگه بالا شهري باشه خانم عسکري.

اس ام اس رایتلی باحال

بچه ها سلام بعد 6ساعت عمل و بدون اینترنتی حالا با رایتل اومدم. بچه کلی شیرنی تو خونه ی دایی آوردن.بچه ها ملاقات آقای مهدوی کنی هم رفتم. هیچی سلامتی نمیشه. شارژ رایتل به حیف نون میگن: نظرت راجعه به این 4 مورد چیه: شخصیت، شعور، فهم، عقل؟ حیف نون یک کم فکر میکنه میگه: به نظر من این همون چهار محال بختیاریه.

پیامک خنده دار درباره شارژ رایتل

رشتيه داشته بچهاش رو مينداخته هوا، يهو بچهه ميفته خونه همسايه، رشتيه ميگه: حق به حقدار رسيد!!

رایتل و ایتور

از وقتی تبلیغات رایتل تو تلویزیون شروع شده نمیدونین چه وضعیه تو خونمون مامانم گیر داده برو یه دونه از این سیم کارتها بخر از این به بعد زنگ میزنم ببینم کدوم قبرستونی؟ با کی میگردی؟عروسمو ببینم چه شکلیه؟ همراه اول و ایرانسل !!! رایتل :)))) خرید شارژ رایتل قطعه ای از شاهكار ادبی غضنفر : شب بود و خورشید به روشنی می درخشید پیرمردی جوان یكه و تنها با خانواده اش در سكوت گوش خراش خیابان قدم زنان ایستاده بود . از بچه یه آخونده میپرسن بابات چیکارست روش نمیشده بگه آخونده میگه کمربند مشکی قرآن داره عزیزم به اندازه تمام کسانی که نمیشناسم دوستت دارم و سبدی از گلهای یاس و پونه با یه آسمون ستاره تقدیم تو به خاطر تولد زیبایت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها:

 
دیگر موارد